NIEUW: Ledencontactlijst/Gebruikerslijst

Homepagina Forums Ledenforum Algemeen NIEUW: Ledencontactlijst/Gebruikerslijst

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Tschillhornvanveen Tj. Schillhorn van Veen 7 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Er is een nieuwe mogelijkheid toegevoegd aan de website: een gebruikerslijst/ledencontactlijst.

Vanaf nu is het mogelijk om een Ledencontactlijst/gebruikerslijst te openen (zie het menu IGV-Leden).
    In die lijst staat wie zich op welke achternamen en plaatsen richt. De lijst kan ook worden doorzocht.
    Door op de naam te klikken en het profiel te openen, kan direct een e-mailbericht gestuurd worden naar het mede-lid. De gebruikerslijst geeft ook een overzicht van de persoonlijke websites van de leden.
    Op deze wijze kunnen leden makkelijker (inhoudelijk) met elkaar in contact komen.

Natuurlijk is de lijst nu nog vrij leeg. Om uw gegevens toe te voegen, kunt u:
    – in het Forum-menu klikken op: “Uw profiel”;
    – op deze link klikken;
    – op uw eigen naam klikken bovenaan dit forum of in de gebruikerslijst zelf;
    vervolgens kiest u voor “Aanpassen” -> “Profiel bijwerken” -> “Contactinformatie”.

De Gebruikerslijst is alleen te zien en te gebruiken door IGV-leden.

Alans
    Ad Lans
    Lid

Ha,
    dit is een goed initiatief.

Gr Ad

De eerste match n.a.v. de ledencontactlijst is al in de maak.
    Ik heb een genealogische geïnteresseerde Indische collega van mij (zelfs nog jonger dan ik ;)) in contact gebracht met een IGV-lid dat haar achternaam (Spangenberg) onderzoekt…met instemming van het betreffende lid zelf natuurlijk.

Dennis,
    Als je de emailadressen van de leden in een lijst hebt, direct voor mass-mailing, dan kun je af en toe iedereen een mail te sturen en vragen deze ledencontactlijst aan te vullen en wat te schrijven op het forum.

Ja, ik was van plan binnenkort een algemene mail te sturen met uitleg over de nieuwe mogelijkheden van de website.
    Voor een deel ben ik nog aan het finetunen; ik wil zeker weten dat alles naar behoren werkt voordat de massa arriveert.
    De vraag om het profiel in te vullen zal een prominente plek in de mail hebben.

En doe maar een oproepje erbij om kopij voor het jaarboek 2013 aan te dragen.

Ik zal een verwijzing opnemen naar het nieuwsbericht dat ik hierover, in overleg met Roel de Neve, heb geplaatst.

Ik zie dat er steeds meer mensen zijn die de ledencontactlijst vullen, mooi!
    Hoewel het op individueel niveau mooi staat, komt het de overzichtelijkheid van de gehele lijst niet ten goede wanneer elke onderzochte achternaam/plaats op een aparte regel (soms zelfs met witregels er tussen) worden geplaatst.
    Ik zal hierover een opmerking toevoegen aan het invulveld en handmatig de reeds ingevulde velden aanpassen.

Kortom: ik zal een beetje redactie voeren op de lijst om de uniformiteit en (daarmee de) leesbaarheid te waarborgen.

Dennis,

Waar is die lijst gebleven? De nieiwe website heeft een gecompliceerde lijst van leden maar ik kan niet meer vinden wie aan welke families men werkt,

Tjaart

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.