Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel

Meer
12 aug 2016 11:14 #1529 door W. Belgraver
W. Belgraver heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel
Ik ben op zoek naar de overlijdensdatum van Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel. Haar laatste verblijfplaats was in 1934 in Batavia. Zij had daar een pension. Of zij daar is overleden of misschien naar Nederland vertrokken. Wie kan mij misschien iets meer vertellen.
Bijlagen:
  • Ben Wegman
  • Ben Wegman's Profielfoto
13 aug 2016 09:28 #1530 door Ben Wegman
Ben Wegman antwoordt op het onderwerp: Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel
Geen antwoord op je vraag, maar misschien dat aanvullende info anderen op het juiste spoor kunnen zetten t.b.v. de door jou gezochte overlijdensdatum.

20-10-1887 huwelijk Cornelis Everardus van Mild met Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel te Blitar (RA1889:270)

10-06-1895 overlijden Cornelis Everardus van Mild te Blitar (RA1896:439). Zijn overlijden is ook ingeschreven in Malang.
Hij was militair. Dan ontving zijn vrouw pensioen. Geven de pensioenregisters bij het Nationaal archief mogelijk additionele informatie over haar overlijden?
  • wim belgraver
  • wim belgraver's Profielfoto
13 aug 2016 09:48 #1531 door wim belgraver
wim belgraver antwoordt op het onderwerp: Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel
Hartelijk dank voor uw antwoord.
Ik zal zeker eens in de personenregisters gaan kijken, een goede tip. Hartelijk dank.
Gemaakt door Kunena