Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden

Meer
19 okt 2016 08:18 #1568 door Joyce Vahlkamp-von Oerthel
Joyce Vahlkamp-von Oerthel antwoordt op het onderwerp: Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden
Mijn emailadres is ook te vinden op de ledenlijst mail me maar dan kan ik wat foto's scannen en per mail naar u zenden en nog enige gegevens hartelijke groet Joyce
Meer
19 okt 2016 08:47 #1569 door Joyce Vahlkamp-von Oerthel
Joyce Vahlkamp-von Oerthel antwoordt op het onderwerp: Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden
Zag uw antwoord net nog gestuurd naar mijn oude emailadres hierbij het juiste
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Meer
19 okt 2016 10:53 #1571 door Dennis de Calonne
Dennis de Calonne antwoordt op het onderwerp: Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden

morren schreef : Ik ben gisteren lid geworden van de vereniging. Zoals ik heb begrepen wordt mijn e-mailadres dan bekend bij de andere leden?

Na bevestiging van uw lidmaatschap door de secretaris, kunt u zich bij mij als webmaster melden met het verzoek een websiteaccount aan te maken. Ik maak dan een inlognaam en wachtwoord voor u aan.
Als u vervolgens ingelogd bent, kunt u de ledenlijst bekijken en ook (via die ledenlijst) berichten sturen naar mede-leden.

• van den Berg
  • van den Berg's Profielfoto Onderwerp Auteur
14 mrt 2017 22:41 #1751 door van den Berg
van den Berg antwoordt op het onderwerp: Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden
Dag, Maya Morren was mijn oma. Graag verneem ik wat uw relatie is tot Henri Morren en met welke informatie u verder geholpen zou zijn.
Meer
15 mrt 2017 12:39 #1753 door Joyce Vahlkamp-von Oerthel
goedemiddag, mijn moeder was vriendin van de meisjes Morren in malang, daarom zei ik ook tante tegen hun een van de dames Morren huwde een volle neef van mijn moeder Spanjaard en kwamen we redelijk vaak bij Raya en ook Kaya die in dezelfde stad hier in Nederland wonden op visite zodoende weet ik een beetje van hun te vertellen, hartelijke groet Joyce
  • Roland
  • Roland's Profielfoto Onderwerp Auteur
01 aug 2017 21:04 #1825 door Roland
Roland antwoordt op het onderwerp: Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden
Mag ik vragen wie u bent en vanwaar de interesse in de familie Morren?
  • Martine
  • Martine's Profielfoto Onderwerp Auteur
16 okt 2017 22:39 #1863 door Martine
Martine antwoordt op het onderwerp: Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden
Bent u nog steeds op zoek naar informatie, en wat is de achtergrond van uw interesse in Hay Morren?
Gemaakt door Kunena