HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?

Meer
14 dec 2016 08:37 #1652 door Leo Janssen
Leo Janssen antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Ben,

Het centrum in Amsterdam gaat 13 jan. 2017 weer open. Als je mij even mailt via de ledencontactlijst welke films je zoekt, kijk ik wel even of ze er liggen. Het centrum werd de afgelopen tijd gerenoveerd vanwege asbestverwijdering en daardoor waren de computers van de beheerder buiten gebruik.
  • Ben Wegman
  • Ben Wegman's Profielfoto
15 dec 2016 21:08 #1653 door Ben Wegman
Ben Wegman antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
@ Leo,

Bedankt voor jouw reactie. Ik zal begin januari even aan jou doorgeven naar welke films ik geïnformeerd had. Alvast goede feestdagen toegewenst.

mvg-Ben
  • Ben Wegman
  • Ben Wegman's Profielfoto
21 apr 2017 20:11 #1795 door Ben Wegman
Ben Wegman antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Even een aanvulling in deze string. Teneinde niet een vergeefse reis naar Amsterdam te ondernemen heb ik via het telefoonnummer van het familycentrum van de Mormonen in Amsterdam eerder deze week een bericht ingesproken met verzoek tot reservering voor deze vrijdag. Tot mijn verbazing moest ik vandaag constateren dat het onderzoekslokaal geheel vol was. Gelukkig was de beheerder (broeder Zijp) zo vriendelijk om toch met een noodoplossing te komen zodat ik alsnog films kon bekijken. Broeder Zijp bleek niet te zijn geïnformeerd over mijn verzoek. Hij heeft mij zijn 06 nummer gegeven maar ik weet niet of ik dat mag plaatsen. Misschien kan Leo Janssen er eens naar informeren.

mvg-Ben
  • David Peters
  • David Peters's Profielfoto
30 juni 2017 22:13 #1821 door David Peters
David Peters antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Have not seen the good news mentioned here. Many films have been digitized and are now available for viewing at any of the Mormon Family History Centers.

Some bad news - the Mormons have announced the end of microfilm distribution from 31 Aug 2017.
Unsure what this will mean for the films not yet digitized.

Apologies for the English in a Dutch thread :)
Meer
01 juli 2017 12:48 #1822 door W.E.R. Davies
W.E.R. Davies antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Meer info over Digital Records Access Replacing Microfilm hier familysearch.org/ask/faq#overview
Gemaakt door Kunena