HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?

Meer
10 feb 2014 10:34 - 13 jan 2016 18:08 #475 door Leo Janssen
Leo Janssen heeft een nieuw onderwerp gemaakt: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Voor iedereen die wil zoeken naar wat er door de Mormonen is verfilmd van Nederands-Indië, hierbij een handleiding.

Bijlage:

Bestandsnaam: Handleidin...enII.pdf
Bestandsgrootte:352 KB
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 13 jan 2016 18:08 door Dennis de Calonne.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sylvia Hiert
  • Ben Wegman
  • Ben Wegman's Profielfoto
10 feb 2014 18:39 #476 door Ben Wegman
Ben Wegman antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
@ Leo,

Hartelijk dank voor deze zeer duidelijke handleiding. Ik zal deze dan ook graag gaan gebruiken bij verwijzingen naar de films van de Mormonen.

mvg-Ben
  • priscila
  • priscila's Profielfoto
11 feb 2014 08:08 #477 door priscila
priscila antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Zeer duidelijk. Toppie!
Meer
15 juni 2014 21:05 - 15 juni 2014 21:06 #600 door H.J. Verbaarschott
H.J. Verbaarschott antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Genver.nl was een website die de documenten betreffend Nederland online van de mormonendatabase overzichtelijk geregistreerd had. Toen gooide de mormonen hun database om en vele linkjes klopten niet meer. De makers van genver wilden er mee stoppen.

Maar een groep mensen nam de site over onder andere naam.
Surf naar zoekakten.nl
Laatst bewerkt: 15 juni 2014 21:06 door H.J. Verbaarschott.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dennis de Calonne
  • Carly
  • Carly's Profielfoto
27 feb 2015 15:47 #941 door Carly
Carly antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Dank u wel voor de duidelijke handleiding. Wil graag enkele films in een van die family-centres in Nederland bestuderen. Weet iemand of deze centers reeds films van Indië in voorraad hebben, zodat ik de gezochte films niet nog extra moet bestellen en/of betalen? Ik heb ergens gelezen dat het family-centre in Amsterdam enkele films in de vaste collectie heeft. Heeft iemand zo'n overzicht van reeds beschikbare microfilms in Nederland?
Meer
27 feb 2015 16:14 #942 door Leo Janssen
Leo Janssen antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Carly,

Inderdaad heeft het Centrum te Amsterdam veel Indische films op voorraad.
Ik zou dus eerst even broeder De Nijs bellen (020-6944990) om te vragen of de betreffende film misschien al aanwezig is. Het Centrum is open op dinsdag van 12.00 tot 17.00 uur.
  • Carly
  • Carly's Profielfoto
27 feb 2015 16:34 #943 door Carly
Carly antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Leo,

Bedankt voor deze nuttige tip! Ik zal er zeker gebruik van maken!
Meer
18 juni 2015 19:41 - 08 feb 2016 21:39 #1085 door Dennis de Calonne
Dennis de Calonne antwoordt op het onderwerp: HANDLEIDING | Wat is er door de Mormonen verfilmd?
Inmiddels heeft Leo ook een inventarisatie gemaakt van Nederlands-Indische films die door de Mormonen zijn verfilmd. Ik heb zijn inventarisatie verwerkt tot een .pdf met bladwijzers en links op de eerste pagina's.
Kijk voor dit bestand en de in dit topic gelinkte handleiding elders op deze website (onder digitale bronnen) .

Laatst bewerkt: 08 feb 2016 21:39 door Dennis de Calonne.
Gemaakt door Kunena